Tilausohje

Tilausohje – Näin teet ostoksesi Hammer.fi-verkkokaupassa

Hammer.fi on kauppa tekijöille – niin ammattilaisille kuin harrastajille. Verkkokaupastamme löydät laajan valikoiman työkaluja, rakennustarvikkeita ja rautakaupan tuotteita helposti ja nopeasti. Tältä sivulta löydät ohjeet tilaamiseen, maksamiseen ja toimituksiin.

1. Tuotteiden selaaminen ja ostoskoriin lisääminen

Voit selata tuotteita joko tuoteryhmien kautta tai käyttämällä sivun yläreunassa olevaa hakutoimintoa. Kun löydät tarvitsemasi tuotteen, valitse mahdolliset vaihtoehdot (esim. koko tai väri) ja klikkaa “Lisää ostoskoriin”.

  • Voit tarkastella ostoskoria oikeassa yläkulmassa olevasta ostoskorikuvakkeesta.
  • Ostoskoriin voit palata ja muokata määriä ennen tilauksen vahvistamista.

2. Kassalle siirtyminen

Kun olet valmis tilaamaan, klikkaa “Siirry kassalle”. Kassalla tarkistat yhteystietosi, toimitusosoitteen ja toimitustavan.

Jos olet yritysasiakas, voit lisätä Y-tunnuksen ja laskutustiedot kassalla. Yritysasiakkailla on myös mahdollisuus sopimushinnoitteluun ja laskutusasiakkuuteen. Jos haluat avata laskutustilin, täytä hakemus tästä.

3. Maksutavat

Hammer.fi-verkkokaupassa voit maksaa turvallisesti useilla tavoilla:

  • Verkkopankkimaksut – kaikki suomalaiset pankit
  • Maksukortit – Visa, Mastercard, Maestro
  • MobilePay ja Apple Pay
  • Lasku ja osamaksu – yrityksille ja kuluttajille yhteistyökumppanimme kautta
  • Luottotili – Laskutustilin avanneille yrityksille

Kaikki maksut välitetään turvallisesti suomalaisen maksupalveluntarjoajan kautta. Tietosi ovat aina suojattuja.

4. Toimitustavat

Toimitamme tuotteet nopeasti ja luotettavasti kaikkialle Suomeen. Valittavanasi ovat muun muassa:

  • Matkahuolto – kotiinkuljetus, pakettiautomaatti tai noutopiste
  • Rahti – toimitus suoraan työmaalle tai kotiovelle. Rahtitoimituksissa kuorma puretaan auton välittömään läheisyyteen.
  • Nouto myymälästä

Toimituskulut ja arvioitu toimitusaika näkyvät kassalla ennen maksua. Varastotuotteet lähetetään yleensä 1–2 arkipäivän kuluessa, ja tilaustuotteissa olemme aina yhteydessä asiakkaaseen toimitusajasta.

5. Tilausvahvistus ja seuranta

Kun tilaus on tehty, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä myöhemmin toimitusvahvistuksen seurantakoodilla. Seurantakoodin avulla voit seurata lähetyksen etenemistä reaaliaikaisesti.

6. Palautukset ja reklamaatiot

Jos tuotteessa on virhe tai haluat palauttaa tuotteen, toimi seuraavasti:

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa hammer@hammer.fi
  • Liitä mukaan tilausnumero ja kuva virheestä tai tuotekoodista
  • Palautusohjeet ja mahdolliset palautuslomakkeet lähetetään sähköpostitse

Palautusoikeus on 30 päivää. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa.

7. Apua tilaamiseen

Tarvitsetko apua tilauksen tekemisessä? Ota yhteyttä:

Asiakaspalvelu: hammer@hammer.fi
Puhelin: +358 40 158 9557 (ark. klo 8–16)

 

Meiltä löydät työkalut, tarvikkeet ja ammattitason ratkaisut rakentamiseen, remontointiin ja kunnossapitoon. Teemme tilaamisesta helppoa ja turvallista – jotta sinä voit keskittyä tekemiseen.

💪 Hammerin kautta – More for Experts