Usein kysyttyä
Usein kysytyt kysymykset
ASIAKASPALVELU JA YHTEYDENOTTO
Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?
Saat meihin yhteyden sähköpostilla tai puhelimitse.
Kaikki verkkokauppaan liittyvät asiat hoituvat osoitteessa hammer@hammer.fi ja puhelimitse numerosta +358 40 158 9557. Pyrimme vastaamaan viestiisi aina niin pian kuin mahdollista.
TILAAMINEN
Voiko verkkokaupan tuotteita tilata puhelimitse tai sähköpostilla?
Järjestelmämme ei mahdollista yksityishenkilön tai yritysasiakkaan laskuttamista ilman verkkokauppatilausta. Tämän vuoksi, ei valitettavasti voi.
Miksi en pysty tekemään tilausta verkkokaupassa / Tilaaminen ei onnistu?
Usein ongelmat johtuvat verkkoselaimesta, joten kannattaa kokeilla toista selainta. Suosittelemme Google Chrome -selainta. Laitteen uudelleenkäynnistäminen usein auttaa, ja mahdollisuuksien mukaan kannattaa yrittää tilausta toisella laitteella. Jos tilaaminen ei onnistu tai sinulla on kysyttävää verkkokaupan käyttämisestä, ota yhteyttä sähköpostilla asiakaspalveluumme hammer@hammer.fi.
Voinko tilata yrityksenä? Saanko alennusta, jos tilaan tuotteita runsaasti?
Voit tilata myös yrityksenä. Valitse ostoskorissa “YRITYS” ja jatka tilaamista ohjeiden mukaan. Suosittelemme avaamaan meille yritystilin, jolloin pääset hyödyntämään yritysasiakkaan edut. Jos haluat tarjouksen isommasta tuotemäärästä, lähetä tarjouspyyntö osoitteeseen: yritysmyynti@hammer.fi.
TURVALLISUUS
Onko tilaaminen turvallista?
Tilaaminen on turvallista.
TOIMITUS JA TOIMITUSAIKA
Miten tilaukset toimitetaan?
Verkkokaupan tilaukset toimitetaan Matkahuollon tai Postin kautta noutopisteisiin tai halutessasi kotiovelle saakka. Suuremmat tilaukset toimitetaan Schenkerin rahdilla asiakkaan antamaan osoitteeseen.
Voinko tilata ulkomaille?
Ei voi. Tällä hetkellä toimitamme tilauksia vain Suomeen.
Voinko noutaa tilaukseni?
Tilauksesi noutaminen onnistuu, kun valitset ostoskorissa toimitustavaksi “Nouto Keravan myymälästä”. Myymälämme sijaitsee osoitteessa Alikeravantie 30, 04250 Kerava.
Kuinka nopeasti saan tilaamani tuotteet?
Pyrimme lähettämään tuotteet aina mahdollisimman nopeasti. Suuri osa tuotteistamme on omassa varastossamme, ja tilauksia keräillään jatkuvasti. Toimitusaikaan vaikuttaa kuljetusyhtiön tilanne.
Tuotteen saatavuustiedoissa lukee “Tilaustuote. Vain verkkokaupan varastosta.” Mitä tämä tarkoittaa?
Kyseessä on tuote, jota emme pidä varastossamme. Tuote toimitetaan asiakkaalle hieman pidemmällä toimitusajalla kuin normaali varastotuote.
LASKU
Milloin saan laskun tilauksestani?
Lasku lähetetään sähköpostiisi sen jälkeen, kun tilauksesi on toimitettu.
En ole saanut laskua sähköpostiini, vaikka tilaukseni on jo toimitettu?
Joskus lasku voi suodattua roskapostiksi, joten tarkista roskapostikansio. Jos laskua ei löydy, ota yhteys asiakaspalveluumme hammer@hammer.fi.
PALAUTTAMINEN
En ole tyytyväinen tuotteeseen tai se ei vastaa odotuksiani – saanko palauttaa sen?
Saat palautusehtojen mukaisesti. Kaikki tarvittava tieto palauttamisesta löytyy Toimitusehdot -sivulta ja tilauksen mukana tulevasta infolapusta.
Sain väärän tuotteen – miten palautan tuotteen takaisin?
Palautusohjeet löydät Toimitusehdot -sivulta. Saat palautusohjeet myös tilauksesi mukana. Otathan yhteyttä verkkokauppamme asiakaspalveluun ennen palautusta.
Onko palauttaminen ilmaista?
Kyllä, palautus on normaalitapauksessa maksutonta Postin ja Matkahuollon kautta. Katso lisätiedot Toimitusehdot -sivulta.
💪 Hammerin kautta – More for Experts